Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Jannica N - 6 juli 2009 02:02

Jag har ett problem, eller ja, jag tror att man kan kalla det problem.


Och nej, nu pratar jag inte om det faktum att jag städar när jag inte kan sova eller det faktum att jag inte kan sova.


Nej, mitt problem är att jag gillar tv serier, men vem gör inte det?

Nej jag har nu upptäckt att jag gillar tv serier där Kristen Bell har någon sorts talröst, inte nödvändigtvis någon roll utan där hon är bara speaker.

Jag skäms lite över detta, inte något emot henne utan en av serierna...

Gossip Girl.

Jag ryser av tanken, men jag gillar hennes lite syrliga sätt att leda en igenom programmets handling, precis som hon gör i Veronica Mars och som tidigare nämt, Gossip Girl. 


Jag menar, det måste vara det som är orsaken till varför jag gillar Gossip Girl, jag menar, den påminner ju inte särskilt mycket om tidigare favorit serier (läs = Dr Who, HEX, Vicar of Dibley m.m)


Eller så är den riktiga förklaringen att jag håller på att bli galen i hettan.


OXOX Jannica


P.S För att förtydliga:

Gillar: Veronica Mars

Vill inte erkänna att jag gillar: Gossip Girl.


P.S, 2 

Jag har nämnt Gossip Girl 5 ggr i detta inlägg.

Kill me, kill me now. 

Ovido - Quiz & Flashcards