Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Jannica N - 15 september 2010 18:30

Jag börjar bli galen!

Sitter och skriver på en krönika som vägrar ge med sig. Har skrivit på den hela dagen och allt känns bara pfff. 

Men nu börjar det dra ihop sig, säcken är snart redo att knytas ihop.

Krönikan ska vara 400-600 ord lång, jag har 346.

Detta blir en kort krönika. Men tillräckligt lång.

Vill bli färdig nu!

Av Jannica N - 15 september 2010 10:54

  


Sitter i skolan nu och ska skriva klart  en krönika om Sylvia Plath. Det går inte bra, tappar fokus och ser mycket hellre på roliga videos på youtube än förklarar varför jag valde att skriva om henne.

Min självdisciplin är inte så bra som man skule hoppas på.

Det blir en kort dag i skolan, slutar redan vid lunch och eftersom maten inte är god så åker jag hem och äter där istället.

I eftermiddag så ska jag tvätta, plugga och kanske tröna zumba, det beror på om jag vill/hinner/orkar.

Only the future knows.


Now, back to work.

Jannica

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards