Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Jannica N - 6 september 2010 17:26

  

Nu har jag varit i skolan och tränat OCH handlat.

Jag har varit flitig som en myra.

Tyvärr har jag inte hunnit duscha än... Skulle kolla en sak på datan men... nu.. kan... jag... inte... slita.... mig.... måste surfa!


Skämt och sido, nu (om en liten stund) så ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag laga mat, nudlar med sockerärtor och någon slags cremé bonjour, med green curry smak, kasnke lite soya med, har inte bestämt mig.

Senare ikväll ska jag städa mitt rum, kanske.

Och plugga massor! Svenska, natur vetenskap och körkortsteori.

Underbart.


Jannica

Av Jannica N - 6 september 2010 10:00

  

Nu är jag tillbaka igen!

Tvååker, Tvååker, Tvååker. How I've missed you.

Kanske inte.


Har haft körlektion nu på morgonen och jag skulle säga att jag är en äkta naturbegåvning, det är som om bilen är en annan del utav mig. Fantastiskt.


Det är ju måndag idag vilket betyder kort skoldag som jag planerar att träna på gymmet efter, då känner jag mig super duktig och allt sånt.

På torsdag blir det dessutom zumba!

Testade zumba förra veckan, det är egentligen inte superkul men det känns ju bra efter och det är ju också viktigt.


Nu ska jag kolla vad det blir för skollunch och om den är äcklig så ska jag nog koka nudlar med wook, gott.


Jannica

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards