Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Jannica N - 7 september 2010 19:22

  

Jag har målat mina nagar!

Innan var halva ljust blå och halva lila, men nu har jag målat över det!

Inte tagit bort, utan målat över, med svart (som för övrigt var nästan torkat så det fick stå i en kopp med ny kokat vatten i ca 10 minuter) men när den svarta färgen inte var tillräckligt fin så målade jag över med ca 7 lager SILVERGLITTER!

Så nu glänser dom super fint.


Skolan idag var väl ganska meningslös, förutom att jag och Erika slappade på floristen och istället gick och matade kaniner och samtidigt såg den största kaninen EVER.

Sedan så gick vi hem tidigare från Naturkunskapen och bakade kärleksmums, det tog ca 2 timmar... 


Jag har även lagat massa mat idag, chili con carne, det kommer räcka MÅNGA dagar.


Nu tittar jag på Bones, snart ska jag till hus 30 så ska vi kolla på idol.

Najs.


Jannica

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards