Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Jannica N - 19 maj 2009 12:31

Varför ska det vara lätt när det kan vara krångligt?

Ja det kan man fråga sig.

Just nu stör jag mig på att hotellet jag och Alma ska bo på har bestämt sig för att dom minsan inte ska ta betalt av oss.

Trevligt, men inte särskillt praktiskt ifall vi ska göra det när vi kommer fram, eftersom att det är mors kort vi ska använda.

Dumma människor finns det gott om vill jag lova.


Som sagt varför ska det vara lätt när det kan vara  krångligt?

Jag har ganska många saker som kunde gått lätt, men som blev till krånglade, till exempel:

- Flyget jag och Alma skulle med flyttades till löjliga tider.

- Av misstag blev det fel bokning till Glasgow med familjen.

- Hotellet har ännu inte tagit betalt.

- 20:e december har blivit dubbelbokat av Eddie Izzard show och bröllop i Manila.


Och det är bara början på en lång, lång, lång lista.


OXOX Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards