Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Jannica N - 17 maj 2009 22:55

Ulrica, min syster, tar studenten i juli månad.

Vi i familjen firar detta genom att åka till Skottland.

Glasgow närmare bestämt.

(just nu sjunger Ulrica halleluja)

Men, som allt annat som händer just nu så blev det väl problem med bokningen.

Närmare bestämt så kommer vi inte hem förrän den 15: juni.

Problemet är ju då bara att på morgonen den 15:e så ska jag sitta på ett annat plan som ska ta mig till London tillsammans med Alma.

 *Suck*

Varför sa jag inte detta innan vi bokade?

Jo för att jag var och arbetade och fick reda på detta lördag morgon.


Men som så mycket annat kan detta lösas och detta problems lösning blir att jag åker hem en dag tidigare.

Ensam.

Och blir hämtad av den snälla familjen Sandgren, sover hos dom och sedan ger mig iväg tillsammans med underbara Alma på morgonen efter.


OXOX Jannica;

Problemlösare 


Ovido - Quiz & Flashcards