Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Jannica N - 3 maj 2009 22:07

Jag är som ni kanske vet en reklam älskare.

Min nuvarande favorit är boxer (ni vet Robert reklamerna) reklamen där dom gör parodi på fab 5.

Fab 5, eller "The queer eye for the straight guy" som det hette innan dom kortade ner namnet, gillade jag  när jag var liten, yngre, nu kan jag inte titta på det mer än fem min utan att skämmas.

Anywho.

Reklamen är i alla fall rolig för där tar dom dessa fem killar steget längre, jag lyssnar inte på konversationen utan jag kollar bara på mimiken, and it's so good.


OXOX Jannica 

Av Jannica N - 3 maj 2009 17:33

Just nu sitter jag och äter Bohemian Raspberry.

Massa gott, väcker minnen ifrån "We Will Rock You" och London.

När jag åt den senast på ett café   på Leicester Square så tyckte jag inte så otroligt mycket om den, men det var nog i kombo med den andra glassen som jag åt samtidigt.

Nu är den jätte god, and I love it.

Snart får jag åka tillbaka igen.


OXOX Jannica 

Ovido - Quiz & Flashcards