Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Jannica N - 15 maj 2010 13:30

För ett tag sen så var jag på en Kamelia utställning på trädgårds föreningen tillsammans med min mamma och mormor.

Det var väldigt fint, även om blommor bara är intressanta till en viss gräns.

Men här får ni lite bilder:


  

 

 

 

      



I ett annat rum satt den här i vattnet med ett vackert grönt täcke runt om sig



    


    


Dessutom så fanns dessa häftiga fåglar som vägrade fastna på bild.

Allt som allt så var det en fin utställning som följdes av en super god fika på kafé och sedan så sov jag hos Alma.


Jannica

Av Jannica N - 15 maj 2010 10:49

Ja, jag vet att jag faktiskt har varit hyffsat duktig och uppdaterat och sen bara försvann jag igen.

Puts väck, borta, lost.

Men det är enbart för att jag har ingen energi och om jag har försökt blogga så har internet varit så löjligt långsamt och mitt tålamod för kort så jag har helt enkelt gett upp i mitten.

Men håll till godo, jag lever ju än.


Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards