Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Jannica N - 5 maj 2010 22:04

Just nu så ligger jag till sängs.

Har precis tittat igenom Top Shops hemsida och vill ha mer än vad plånboken tillåter.

Surt.

Nu ska jag i alla fall titta på ett avsnitt av Desperate Housewives och sen sova.

Det är en dag imorgon också.


God natt.

Jannica

Av Jannica N - 5 maj 2010 17:21

Ja men gör det inte det då?

På min apu sa dom att veckan flyger förbi och det känns som om det bara är måndag eller fredag.

Måndag - Fredag.

Jag svarade att min vecka bestod av en dag till - onsdag.

Måndag - Onsdag - Fredag.

Idag är det onsdag, som för mig är jobbigare än måndag.

Men det är ok.


gifup.com" href="http://gifup.com/show/3acfc6c730">GIF animations generator <a href=gifup.com" />


Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards